ხმის მიცემა
იდეის ნომერი: 20181
სტატუსი: ხმის მიცემის პროცესში
ხმების რაოდენობა:0
ავტორი: ზვიად ბოლქვაძე
განხორციელების ვადა (დან): 2021-05-01
განხორციელების ვადა (მდე): 2021-06-30
ბიუჯეტი: 10220
ხარჯთაღრიცხვა

დასახელება

რაოდ.

ერთ. ფასი

სპრეი/პულივიზატორი (ფირმა - LOOP, GROG, FLAME

50

30

ელექტრო კომპრესორიანი პულივიზატორი

1

600

კედლის მარკერი (ფირმა - LOOP, GROG)

20

15

ფუნჯი

30

6

სამღებრო ლილვაკის კომპლექტი

10

30

საღებავი უსილიკონო

1

90

საღებავი სილიკონით

1

500

ტრაფარეტები

50

20

სამღებრო პიგმენტები

15

16.5

მხატვრის მომსახურება

1

5000

დამატებითი ხარჯები

1

500

დამატებით ფაილები

ფერადი ეზოები ბავშვებს

პროექტის მიზანი:
ეზო და მისი შემოგარენი დიდ როლს თამაშობს ბავშვის ყოველდღიურ ცხოვრებაში, გავლენას ახდენას მის სამომავლო ქცევაზე, ხასიათსა და აღზრდაზე. დღესდღეობით კორპუსის ეზოების დიდი ნაწილი არ არის მორგებული ბავშის გარემოებებზე, რომ მათ შეძლონ ნაყოფიერად და სასარგებლოდ გაატარონ დროის ის ნაწილი, როცა იმყოფებიან ეზოში. მნიშვნელოვანია ეზომ შექმნას განწყობა და დატვირთული იყოს შემოქმედებითად, ამის მაგივრად კი ბავშვებს ხვდებათ ცივი და უფერული ბეტონი.
პროექტის დასაბუთება და აღწერა:
არსებული პრობლემიდან გამომდინარე ჩვენი იდეაა ქალაქის კორპუსების შიდა ეზოების მოხატვა შემეცნებით-გასართობი თამაშობებით. კერძოდ: ნახატი #1 ფერადი ლაბირინთი ბავშვი დგას კონკრეტული ფერის ნაფეხურებზე, მიყვება არჩეული ფერის ბილიკს, რომელიც მიიყვანს შესაბამისი ფერის ფიგურასთან. თამაშის მიზანია წონასწორობის დაცვა, ყურადღების კონცენტრაცია, სისწრაფე, ფერისა და ფიგურის აღქმა/დასახელება. თამაშში მონაწილეობს 5 ბავშვი (5 ფერისა და ფორმის ფიგურა) ზომა: 4x3 მმ. ნახატი #2 სარკისებური მოძრაობა ფერადი ბურთები განლაგებულია წრიულად, რომლის შუაში დგებიან ბავშვები . თამაშის წამყვანი ხელებითა და ფეხებით ირჩევს სასურველი ფერის ბურთებს, რაც ანალოგიურად უნდა გაიმეორონ თამაშის მონაწილეებმა. თამაშის მიზანია მოქმედების სარკისებური აღქმა: სხეულის კოორდინირებული მოძრაობა, ყურადღების კონცენტრაცია და სხვა. თამაშში მონაწილეობს 4 ბავშვი. ზომა:4x3 მმ ნახატი # 3 მოძრავი ბილიკი ბავშვი იკავებს საწყის პოზიციას მოძრავ ბილიკზე ,სადაც უწევს სხვადასხვა მოძრაობების შესრულება: ორფეხზე ხტომა, ცალფეხზე ხტომა, ხტომა ფეხების მონაცვლეობით, გარბენი. თამაშის მიზანია ყურადღების კონცენტრაცია, ფიზიკური აქტივობა. თამაშში მონაწილეობს 1 ბავშვი. ზომა: 4x4 მმ ნახატი #4 ქართული ანბანი ანბანი განლაგებულია ლოკოკინის ნიჟარაზე. ნახატის მიზანია ქართულის ანბანის შესწავლა. ზომა:2x2 ნახატი # 5 მოგაზურობა ქალაქში ნახატზე მოცემულია საგზაო ნიშნები და ქალაქში არსებული შენობა-ნაგებობები, რომელიც ერთმანეთთან დაკავშირებულია სატრანსპორტო გზით. თამაშის მიზანია ქალაქის მნიშვნელოვანი სტრუქტურული ერთეულების, როგორიცაა: სკოლა, საავადმყოფო, ცირკი, ატრაქციონები, მუზეუმი, თეატრი, მარკეტი, აფთიაქი და სხვა. - გაცნობა დამახსოვრება, რასაც თან დაერთვის ქართული წარწერები. ნახატი გათვლილია 1 წლის ზემოთ ასაკის ბავშვებზე. ზომა: 2x2 მმ ნახატი #6 საქართველოს რუკა ასფალტზე დახატულია საქართველოს რუკა. რეგიონები გამოყოფილია სხვადასხვა ფერით, თან ერთვის რეგიონების დასახელება (ქართული წარწერები). ნახატის მიზანია ბავშვებმა დაიმახსოვრონ საქართველოს კუთხეების განლაგება და სახელწოდებები. ზომა: 2x1.5 მმ
მოსალოდნელი შედეგი:
ცივი ბეტონის ეზოები გარდაიქმნება ფერად შემეცნებით-გასართობ სივრცედ. კორპუსის ეზოების მოხატვის შემდეგ იქ მცხოვებ ბავშვებს ექნებათ შესაძლებლობა გაერთონ და შეიმეცნონ. ამასთან ერთად, შეიქმნება ხალისიანი განწყობა და ბავშვები ნაყოფიერად გაატარებენ დროს ეზოში. არსებული პროექტთან დაკავშირებით გამოიკითხნენ ბათუმის ფსიქოლოგები, რომლებიც უშუალოდ მუშაობენ ბავშთა განვითარების კუთხით. მათ ნათლად დაფიქსირეს არსებული პროექტის აუცილებლობა. „ფიზიკური აქტივობები მნიშვნელოვან როლს ასრულებს ბავშვის ფიზიკურ და ფსიქიკურ განვითარებაში. აქტიური თამაში არა მხოლოდ გართობის საშუალება, არამედ სამყაროს შემეცნების საუკეთესო გზაა, მისი საშუალებით ბავშვი სწავლობს სხვა ბავშვებთან ურთიერთობას, სხვების დახმარებას, წესების დაცვას, სხეულის ფლობას, ხდება უფრო თამამი,მოხერხებული, სწავლობს ემოციების გამოხატვას.სუფთა ჰაერზე, აქტიური თამაში სასარგებლოა ბავშვის ნერვული სისტემისთვის, შედეგად უმჯობესდება ძილი და ბავშვი არის ნაკლებად გაღიზიანებული. ჩვენ ვცხოვრობთ ტექნოლოგიების ეპოქაში.თანამედროვე ბავშვები დიდ დროს ატარებენ სახლში კომპიუტერთან, მათ არ უჩნდებათ სურვილი ითამაშონ ეზოში, რადგან კომპიუტერული თამაშები ბევრად შთამბეჭდავად ეჩვენებათ, ეს ქმნის მთელ რიგ სირთულეებს მათ განვითარებაში. აღნიშნული საკითხი მნიშვნელოვანი გამოწვევაა და სასურველია დაიგეგმოს და განხორციელდეს ისეთი ღონისძიებები რომლებიც წაახალისებს ბავშვებს ითამაშონ ეზოებში.“

კომენტარები

  1. 2020-09-18 14:33:55 თამთა დოლიძე

    თქვენი კომენტარი

© 2019 ქალაქ ბათუმის მუნიციპალიტეტის მერია - მუნიციპალური სერვისების სააგენტო