იდეის ნომერი: 20194
სტატუსი: დაწუნებული
ხმების რაოდენობა:0
ავტორი: ალინა გოგიტიძე
განხორციელების ვადა (დან): 2020-09-07
განხორციელების ვადა (მდე): 2020-09-07
ბიუჯეტი: 332000
ხარჯთაღრიცხვა

დასახელება

რაოდ.

ერთ. ფასი

1

1

1

დამატებით ფაილები

ბათუმის პოპულარიზაცია კულტურული ღონისძიებები და აპი

პროექტის მიზანი:
ჩვენ გვსურს, რომ პორტალს ქონდეს პოპულარიზაცია როგორც მოქალაქეებზე, ასევე ტურისტებზე. ადგილების და სხვადასხვა დაწესებულების, რომელიც მდებარეობს ბათუმში, გავხადოთ უფრო მეტი ინტერესი.
პროექტის დასაბუთება და აღწერა:
ჩვენი პროექტი დოდაგო არის შექმნილი ტურისტებისთვის, და ასევე მოქალაქეევისთვის. პორტალი დოდაგო შეადგენს: საინფორმაციო პორტალი საქართველოში https://dodago.ge / არსებობს უკვე დაახლოებით 1.5 წლის განმავლობაში და შეიცავს ინფორმაციას ადგილების, ღირსშესანიშნაოების და მოვლენების შესახებ ქვეყანაში. ინფორმაცია მიეწოდება სამ ენაზე: ქართულ, ინგლისურ და რუსულ ენებზე, ამიტომ პორტალი სასარგებლო იყო არა მხოლოდ ტურისტებისთვის, არამედ ადგილობრივი მოსახლეობისთვისაც. თუმცა, ჩვენმა ჯგუფმა გაანალიზა სიტუაცია ბაზარზე და მივიდა იმ დასკვნამდე, რომ თანამედროვე რეალობებში მომხმარებლებისთვის მხოლოდ ინფორმაციის მიწოდება საკმარისი არ არის, საჭიროა ასევე იყო გამოსადეგი. ამიტომ, ჩვენ გადავწყვიტეთ, რომ დაგვემატებინა სასარგებლო თვისებები, რომლებიც დააკმაყოფილებს თანამედროვე საზოგადოების საჭიროებებს. განვითარების ამ ეტაპზე პორტალს აქვს შემდეგი ფუნქციონირება: 1. საწარმოთა კატალოგი სხვადასხვა კატეგორიაში: ღირსშესანიშნაოები, რესტორნები, სასტუმროები, ღამის კლუბები, მუზეუმები, თეატრები, კინოთეატრები, სავაჭრო ცენტრები, ბიზნესი (რაც არის სასარგებლო: სტამბები, სახელოსნოები და ა.შ.). თითოეული ორგანიზაცია მოიცავს აღწერილობას სამ ენაზე, ფოტოებს, „google“-რუკებზე დაკავშირებულ ლოკაციებს, „თაგების“ - ანუ მონიშვნის სისტემას, პერსონალიზებული „QR” კოდებს და მიმოხილვებისა და შეფასების დატოვების შესაძლებლობას. 2. ""მოვლენების"" განყოფილება მოიცავს კატეგორიებს: თეატრი, შოუები, სპორტი, წვეულებები, ფესტივალები, კონცერტები, გამოფენები, ექსკურსიები, შოპინგი, გართობა, განათლება. თითოეული ღონისძიება შეიცავს ინფორმაციას: თარიღი, დრო, ადგილმდებარეობა, დაწესებულება (თუ იმართება კონკრეტულ ადგილას), აღწერა, „თაგების“ - ანუ მონიშვნის სისტემა, (მარტივი ფილტრაციისთვის: უფასო, AgeControl, ცოცხალი მუსიკა და ა.შ.) 3. განყოფილება ""ბლოგი"": შეიცავს შესაბამის და სასარგებლო სტატიებს ღონისძიებების შერჩევის შესახებ, რესტორნებისა და კაფეების მიმოხილვებს, ინტერვიუებს ცნობილ ადამიანებთან და ა.შ. 4. სექცია ""ფოტორეპორტაჟი"" საშუალებას გაძლევთ ატვირთოთ და გადმოწეროთ წარსულ მოვლენებში გადაღებული ფოტოები, აღნიშნოთ საკუთარი თავი და მეგობრები ფოტოებზე. 5. პროდუქციის კატალოგი: საშუალებას გაძლევთ ჩამოტვირთოთ მენიუ, პროდუქტები ან მომსახურება, რომელიც მოწოდებულია კონკრეტული ორგანიზაციის მიერ, შეკვეთის გაკეთების შესაძლებლობის შესაბამისად. 6. მომხმარებელთა რეგისტრაცია (მათ შორის სოციალური ქსელის საშუალებით) 7. მოწონებული დაწესებულებების და მოვლენების, პირადი ანგარიშში დამატების შესაძლებლობა. საიტს აქვს შესაძლებლობა, დაარეგისტრიროს ყველა სექციაში ინფორმაცია ნებისმიერი რეგისტრირებული მომხმარებლის მიერ დამოუკიდებლად. რისი განხორციელება გვინდა მომავალში? თანამედროვე ადამიანი აფასებს თავის დროს, რის გამოც დღეისათვის მობილური პროგრამები ფართოდაა გავრცელებული. სწორედ ამიტომ, გვინდა, რომ ეს წელი მივუძღვნათ აპლიკაციის განვითარებას Android და iOS– ზე, მათი მხარდაჭერით. აპლიკაციას ექნება შემდეგი სასარგებლო ფუნქციები (გარდა იმისა, რომლებიც უკვე განხორციელებულია): • „push - შეტყობინებებს” მოვლენების, ახალი დაწესებულებებისა და სტატიების შესახებ მომხმარებლის პრეფერენციების მიხედვით (პირად ანგარიშში, თავად მომხმარებელი განსაზღვრავს მისთვის საინტერესო თემებს); • მიმდინარე გეოლოკაციის ძიება არა მხოლოდ დაინტერესებული დაწესებულებების, არამედ მოვლენების შესახებ; • პროგრამის მეშვეობით ბილეთების შეძენის ფუნქციის განხორციელება, ისე რომ მომხმარებელმს არ მოუწიოს დატოვოს ჩვენი მომსახურება; მომავალი 3 წლის განმავლობაში ჩინეთიდან საქართველოს ტერიტორიაზე ტურისტების რაონებობის ზრდით, ჩვენ ვგეგმავთ პლატფორმის ინტერფეისზე ჩინური ენის დამატებას(როგორც ვებ ვერსიაში, ასევე აპლიკაციაში). ამრიგად, ჩვენი პროგრამა იქნება ღირებული ჩანაცვლება Facebook- ისა და Google- ისთვის საქართველოში, რადგან ის მხოლოდ მომხმარებლისთვის სასარგებლო ინფორმაციას შეიცავს. ხოლო ორგანიზაციებისთვის, სარგებელი მოდის მზა სამიზნე აუდიტორიაზე.
მოსალოდნელი შედეგი:
ჩვენ გვსურს, რომ პორტალს ქონდეს პოპულარიზაცია როგორც მოქალაქეებზე, ასევე ტურისტებზე. ადგილების და სხვადასხვა დაწესებულების, რომელიც მდებარეობს ბათუმში, გავხადოთ უფრო მეტი ინტერესი. თავისი შინაარსიდან გამომდინარე ჩვენი პროექტი არ არის რაიმე ახალი და უნიკალური: ღონისძიებების-აგრეგატორები, საინსტიტუციო პორტალი; რეკომენტაციები, თუ სად წავიდეს მომხმარებელი; ონლაინ ბილეთების გაყიდვის სერვისი - ეს ყველაფერი დიდი ხანია რაც არსებობს ბაზარზე მაგრამ ჩვენ ვგეგმავთ ამ სერვისის ექსპლუატაციაში მოსახერხებელი თვისებების დანერგვას, რაც სასარგებლო იქნება როგორც მომხმარებლისთვის, ასევე ბიზნესის მფლობელებისთვის. ვიწროდ ორიენტირებული სამუშაო კონკრეტულად საკუთარ სამიზნე აუდიტორიაზე შეტყობინებების საშუალებით, რომელსაც თავად სამიზნე აუდიტორია აირჩევს - ეს არის ის ინოვაცია, რომელიც გვსურს, რომ დავნერგოთ საქართველოს ბაზარზე და მის ფარგლების გარეთ. ამჟამად, არცერთი ქართული საიტი არ გვთავაობს ამ ფუნქციონალს, Facebook-იც კი. სხვათა შორის, მომხმარებლები ხშირად ღებულობენ უამრავ რეკლამას, რომლებიც საერთოდ არ არის მათთვის საინტერესო: მიზნობრივი რეკლამის არასწორი პარამეტრები რომელებსაც ჩვენ ვხედავთ, შეიძლება საკმაოდ აბსურდული იყოს. მაგალითად, სხვა ქვეყნებში მომსახურების რეკლამირება ( შტატი ჯორჯია, ამერიკა - ერთ-ერთი მაგალითია) ჩვენი გადაწყვეტილება: Push-შეტყობინებასთან დაკავშირების შემდეგ, მომხმარებლები შეარჩევენ მხოლოდ იმას, რაც იქნება მათთვის საინტერესო მოცემულ ლოკაციაში (ან არჩეულ) გარდა ამისა, ჩვენ ვხედავთ და მზად ვართ კლიენტების კიდევ ერთი პრობლემის გადასაჭრელად, როგორიცაა - საინტერესო ღონისძიებების ძიება ინდივიდუალური ინტერესებიდან გამომდინარე მომხმარებლის ირგვლივ (ამჟამინდელი გეოლოკაციის მიხედვით). ამჟამად, არცერთ საიტს, რომელიც აქვეყნებს ღონისძიებებს საქართველოში ( ან ლოკალურად ბათუმში/თბილისში), მსგავსი რამის დანერგვა არ მოუხდენია Facebook-ზე ასეთი ძიების მხოლოდ სუსტი ანალოგი არსებობს, მაგრამ ალგორითმები ძალიან ცუდად მუშაობს და არ აძლევს მომხმარებელს საშუალებას, გაეცნოს რეგიონების და მოხმარებლისგან მოშორებით მყოფ ღონისძიებებს. ღონისძიებების კატეგორიები და თარიღები ყოველთვის არ ემთხვევა, რაც მომხმარებელს ხელს უშლის საბოლო ამოცანის გადაჭრაში. და ბოლოს გვსურს აღვნიშნოთ, რომ ჩვენი პოტენციური კლიენტი არა მხოლოდ ადგილობრივი მოქალაქეა, არამედ ტურისტიც. აპლიკაციის დაინსტალირება - ხელსაყრელი გზაა ახლო მდებარეობაზე მოიძიო ღონისძიებები, ადგილები და სხვა. ეს მნიშვნელოვნად შეამცირებს დროს, მომხმარებლისათვის საინტერესო ინფორმაციის ძიებაზე. კომპანიებს, რომლებიც ფოკუსირებულები არიან ტურისტებზე, შესაძლებლობა ეძლევათ აკონტროლონ თავიანთი კლიენტების ადგილმდებარეობა, აცნობონ მათ საკუთარი შეთავაზების, აქციების და ადგილების შესახებ, ოპერატიულად და ზედმეტი ხარჯების გარეშე. ჩვენი გუნდი შედგება პროფესიონალებისგან, რომელიც მზადაა გააკეთოს ყველაფერი არამარტო ბათუმისთვის, ასევე მთელ ქვეყნისთვის. ჩვენ გვაქვს იმედი, რომ თქვენი დახმარებით ჩვენ შევძლებთ ამის რეალიზაციას.
განმარტება:
ვერ აკმაყოფილებს ქ. ბათუმის მერის ბრძანება #729 პუნქტი გ.დ. დადგენილ მოთხოვნებს

კომენტარები

© 2019 ქალაქ ბათუმის მუნიციპალიტეტის მერია - მუნიციპალური სერვისების სააგენტო